Drie redenen waarom ook jij voor een reclamebord moet kiezen

Je hoort het tegenwoordig vast wel eens. Een reclamebord? Waarom zou je daarvoor kiezen. Je hebt toch tegenwoordig ook gewoon online marketing kanalen? Ja dat klopt, echt is een goede combinatie tussen offline- en onlinemarketing een aanrader. Een van de handige offline middelen is een reclamebord buiten laten plaatsen. We gaan je hier zo meer over vertellen.

#1 Echt opvallen

Met een gigantisch reclamebord weet je wel op te vallen. Je kan een marketingbureau inschakelen om een speciaal ontworpen reclameboodschap te maken. Of ben je zelf heel goed met Photoshop? Uiteraard moet je boodschap ook goed zijn en opvallen. Maar met een ding weet je het zeker. Zo’n bord langs de snelweg valt goed op.

#2 Relatief goedkoop

Lees je dat nu goed, relatief goedkoop? Jazeker, want zo duur hoeft dit allemaal niet te zijn. Je kan tegenwoordig gewoon kiezen voor een digitaal reclamebord langs de weg. De prijs valt echt reuze mee. Dit komt doordat de offline marketing wereld de concurrentie moet aangaan met die van online. Dit maakt het dat er enige vorm van concurrentie heeft plaats gevonden. En doordat de aanbieders zijn uitgebreid zorgt dit ook voor scherpere tarieven waar jij gebruik van kan maken. Moet jij je leidinggevende overtuigen om voor een buiten bord te kiezen? Bij deze kan je dat zo kort verwoorden.

#3 Kies je eigen duur

Wil je geen lange campagne draaien maar wil je na enkele weken stoppen? Dan is dat in de meeste gevallen geen probleem. Echter moet je dit van te voren wel goed afspreken. Zo kan je dankzij een langere campagne bijvoorbeeld weer korting regelen. Het hangt af van je budget en je campagne die je wilt gaan draaien.

Waarom ook jij om bent

Je valt met een buiten reclamebord zo erg op zonder dat dit veel hoeft te kosten. Waar wacht je nog op?